środa, 22 października 2014

autumn inspirations

Hej 
 Nareszcie znalazłam czas żeby coś napisać, zabieram się do napisania czegokolwiek  od paru dni, ale nie miałam czasu, pomysłu no i jak na złość pogoda się zepsuła, a wraz z nią moje samopoczucie. Jeszcze kilka dni temu pogoda była śliczna i aż chciało się wyjść z domu, a teraz wszystko jest na odwrót. Jestem ospała, przygnębiona i co chwile mam łzy w oczach, co zarazem mnie bardzo śmieszy, bo nawet nie wiem dlaczego chce mi się płakać.

W szkole jest teraz bardzo ciężko, codziennie są jakieś kartkówki i sprawdziany. Uczę się żeby na następny dzień napisać na dobra ocenę , a za tydzień i tak już nic nie pamiętam, jaki w tym sens ? Materiału jest sporo, ale jak na razie jestem zadowolona ze swoich ocen, A wy dajecie rade ?


Chciałam porobić jakieś zdjęcia na zewnątrz, ale nie miałam nikogo kto miałby czas porobić mi zdjęcia, a samowyzwalaczem wychodziły beznadziejne, wiec pomyślałam że dodam jakieś inspiracje na jesienny outfit.










Podoba wam się coś? piszcie w komentarzach,
Zuza 



7 komentarzy:

  1. Mi na ostatnim zdjęciu wszystkie się podobają! :)

    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda robi się coraz brzydsza za czym idzie brak nastroju :(

    Mi w 4 pasku zdjęć, podoba się pierwsze zdjecie a mianowicie dziewczyna
    w niebieskiej bluzie no i wszystkie stylizacje z ostatniego paska zdjęć :)

    Pozdrawiam.
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne inspiracje :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe inspiracje :)
    Zapraszamy do nas http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 3800 blogów z 22 kategorii.

    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników, którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu.

    Serdecznie zapraszamy! :-)



    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne inspiracje!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń